HAPPY NEW YEAR!


Luahan untuk diriku melepaskan segala yang terbuku didalam hati ((takde kena mengena))
Sudah agak lama aku tidak update nlog aku ni hurm sejak kebelakangan ni busy ((yeker ^0^ i thought sebelum ni bukan busy jugak jeker)) okay wtv.Post kalini nak ceritakan keseluruhan memories 2014.

2014?Menarik ke?Jangan tanya aku menarik ke idok bcs i dont have any comment about this year just bcs many things happen to me.Tbh aku rasa kenangan 2013 masih terpahat dalam hidup aku...dan kenangan 2011 juga 2013.Sebab?Banyak sangat sebabnya.Untuk pengetahuan korang result pt3 aku tak cun sesangka yang kauorang fikirkan hurmmmmmm **sad** Ye salah aku sebab aku banyak main.Ye salah aku sebab tak dengar cakap cikgu.Ye salah aku banyak menghadap phone plus novel.Ya dan Ya dan Ya.

Tapi takpe aku akan lebih berazam untuk tahun 2015.Aku nak jadikan tahun 2014 ni sebagai pengajaran untuk hidup aku.Semoga aku mendekati diri aku kepada Yang Maha Esa & semoga perubaan yang positif berlaku dalam hidup aku insyallah.Aku bukanlah orang baik apa yang korang sangkakan.Aku hanyalah hamba allah yang tidak pernah lali dalam melakukan kesilapan mahupun perkara terkutuk.Tetapi.....aku percaya satu hari nanti aku boleh berubah cuma aku yang boleh ubahkan diri aku.

Untuk pengetahuan korang tahun 2014 adalah tahun ((biasa-biasa)) bagi aku.Aku masih terikut-ikut rentak khayalan 'fanis' sampaikan kdg-kdg aku rasa tidak larat lagi untung menampung air mata yang hampir tertumpah ini ((padahal mmg dah tumpah dan pun)) aku tak sangka kenapa aku menjadi begitu lemah sekali apabila berhadapan dgn dia.Sedangkan masa zaman *dahulu* sudah lama tidak wujud lagi.Cuma khayalan atau angan-angan kau menganggap dia masih sukakan kau....but tbh she's NOT 

Kehidupan aku tidaklah sehebat yang orang sangkakan.Mungkin semua orang tahu yang aku ni periang orangnya ((sebab selalu gelak)) tapi disebalik senyuman mahupun ketawa pasti ada kesedihan.Kalau boleh aku mintak satu je.Iaitu HILANGLAH KENANGAN YANG AKU BENCI DAN BIARLAH IA TERBUKUR DALAM HATI BUAT SELAMANYA 

Notes to someone i adore:
                    
                     Untuk kau aku lepaskan segalanya demi kebahagian kau.......tetapi bukan maruahku.....untuk kau aku beri supaya kau lebih memahami bahawa orang disini lebih menghargai.......untuk kau aku berterima kasih kerana menjadi diriku lebih matang dari sebelumnya.............biarlah kau terpahat didalam kenangan yang tidak dicipta lagi 


Notes for someone who attracts me: 
                  
                 Dont judge me by my past bcs past.......its past......now......its our future.....Dont 








Psst:Lelaki dgn perempuan?Tiada istilah kawan.Percayalah.Sebab aku pernah mengalaminya 


No comments :

Post a Comment

Hai :-)