Exam weh

Assalammualaikum everyone :-) Comelkan gambar dekat atas hihi well tengok siapa tangkap *angkat kening jetjet comel* tangan yang paling kecil & comel tu tangan baby Amanda & tangan ayng comel,'kiutkiut mcm tuannya adalah zula huhu.

So guys macam mana dah ada prepation exam dah?Ehem zula masih half lagi.
Srsly..................................................................................................................zula takut dengan sub math
sebab mmg dari kecik lagi zula tak suka belajar math & zula lebih suka belajar english.Kalau buat latihan or ulangkaji ((ceh kadang-kadang)) mesti selalu buat bi & sej sebab tu subj fv all the time zula.Eh ada orang tanya dekat zula apa masuk 'ttl' okay let me explain masuk 'ttl' adalah 'to the love' dah faham?

Well guys tolong doakan yang terbaik untuk zula.Zula takut periksa akhir tahun teruk.Zula nak naik kelas tak mau stay kelas & tak mau turun kelas.Lagi 3 or 2 minggu je nak exam &
SEEMS LIKE I HAVE TO STUDY RIGHT NOW

Doa mengambil peperiksaan.

سۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّد وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ


Doa sebelum masuk kelas/masuk dewan


Doa menerima kertas soalan


Doa menjawab soalan peperiksaan 


Doa apabila terlupa jawapan 


Doa ketika buntu menjawab soalan 


Doa ketika sukar menjawab peperiksaan 


Doa memohon kejayaan 




"Ya allah aku mohon padamu ya allah agar aku dapat menjawab soalan dnegan tenang dan ujian peperiksaan akhir tahun aku ada yang terbaik aku mohon padamu ya allh kerana aku ingin mebuktikan pada semua orang yang aku mampu buat.Amin"








No comments :

Post a Comment

Hai :-)