New life, & lets change for a good reason!


Assalammualaikum semua *baling tepung* sudah lebih 7 bulan zula tak update blog.Nak tahu kenapa?Ermmmmm sebab dia BANYAKLAH okay don't worry zula listkan sebab apa ceh thee :D

1.Mula-mula zula ingatkan tak nak guna blog dah tapi bila ingat balik zula patut buat blog untuk luahkan apa2 sahaja ceh 

2.Takde masa nak update blog maklumlah start batch 99 ni semua ternd as pbs so zula the one of other yg ambik pbs & i'm a first batch for pbs cewah

Ini semua adalah sebab zula tak berapa  active sangat & insyallah tahun ni zula akan lebih kerap update blog itupun kalau ada masa yang terluang.Sepanjang zula tak update blog banyak yang berlaku dekat zula hm biasalah lumrah serorang manusia.Tapi takpe zula kan kuat *ceh perasan 

Alhamdulilah ujian pertengahan tahun 2013 zula dapat periksa nombor 4 daripada 40 orang.Terima kasih sangat2 'Ya Allah' & insyallah akhir tahun ni zula nak buat yang lebih baik daripada sebelum2 ni.

And kauorang nak tahu kakak zula dapat masuk UITM Jengka Pahang untuk sementara sebenarnya kakak zula masuk UITM dekat Johor Bharu tak silap zula dekat Pasir Gudang.Sepanjang 2013 ni banyak masalah yang berlaku dekat zula tapi takpea mungkin Allah nak uji hamba dia untuk tengok sekuat mana dia boleh hadapi.

Kauorang mesti tertanya tanya kenapa zula macam ada masalah.For sure zula mmg ada masalah.Kauorang pernah dengar tak ayat
 'GADUH DENGAN KAWAN LAGI SAKIT DARIPADA GADUH DENGAN BOYFRIEND/GIRLFRIEND'

Mesti kauorang ingat zula gaduh dengan pakwe 'eh eh eh eh eh lu lu lu zula takde pakwelaaaaaah'Actually zula gaduh dengan kawan zula my bestfriend forever.Dah lama dah zula kenal dia sejak darjah 5 perangai dia mmg zula boleh dah hafal dah.But kitaorang gaduh pasal orang ketiga but zula dah okay dengan budak ketiga tu just dengan kawan zula je belum

Nak tahu sebab apa?Sorry personal problem.But zula harap yg....

KAU AKAN FAHAM PERASAAN AKU.AKU SAYANG KAU AS A FRIEND AKU TAHU PERANGAI KAU MACAM MANA TAPI BILA AKU DAPAT TAHU KAU KUTUK AKU,AKU RASA MACAM KAU BUKAN LAGI KAWAN AKU MAAFKAN AKU KERANA AKU BUKAN KAWAN YANG BAIK UNTUK KAU & TERIMA KASIH KERANA JADI KAWAN YANG TERBAIK UNTUK AKU.

"One day you will regret to losing me"

Maafkan zula jikalau ada sesiapa terasa hati dengan post zula maafkan ye?I have to go selamat malam semua tidur yang enak dan jangan lupa baca doa tidur sebelum tidur.

GUDNIGHT